Woordhelder

Garantie

Woordhelder hanteert 2 soorten garantievormen. In alle gevallen dient u een defect aan een apparaat eerst aan ons te melden. Wij gaan dan stappen ondernemen om uw product te repareren. De garantietermijn is voor bijna alle producten 1 jaar. Op sommige notebooks en netbooks zit 2 jaar garantie. Dit staat dan op de factuur vermeldt.

Pick-up & Return garantie
Wanneer u een probleem heeft met een product waarvoor Pick-up en Return garantie geldt, meldt u dit bij Woordhelder. Wij dragen zorg voor een verdere afhandeling. Het product zal door de fabrikant bij u thuis opgehaald worden. U dient op de afgesproken data en tijd aanwezig te zijn. U ontvangt in eerste instantie geen tijdelijk vervangend product. Mocht het zo zijn dat het onoverkomelijk is dat u uw product mist dan gaan we bekijken of er een leenapparaat beschikbaar is. Als uw eigen product gerepareerd is, wordt het weer bij u afgeleverd. Deze garantievorm geldt voor de meeste notebooks en netbooks. Garantie via Woordhelder. Bijna al onze producten vallen onder deze garantievorm.

Wanneer er sprake is van een defect dient u een RMA aanvraag voor garantie te doen. Om een RMA aanvraag te doen dient u het deffect telefonisch: 073-2048311 of per e-mail: helpdesk@woordhelder.nl aan ons te melden. Bij een RMA (Return Material Authorisation) vraagt u toestemming om product(en) terug te sturen. Middels deze Garantie worden defecten, ontstaan gedurende het eerste jaar, kosteloos afgehandeld. Indien de fabrikant meer garantie biedt dan kunt u hier na 1 jaar ook via Woordhelder aanspraak op maken.